środa, 16 marca 2011

czekając na chwilę wolnego..

Ostatnio a tak dokładnie to od początku tego roku pracuję 7 dni w tygodniu i nawet choroba nie jest w stanie mnie zatrzymać od najczęściej 9-23 z kilkoma wyjątkami... Klientki, Pokazy, Treningi, prowadzenie zajęć, wyjazdy i jeszcze gdzieś trzeba dodać czas dla siebie, znajomych i odrobinę snu ... a w to wszystko należałoby baaa trzeba wkładać 150% swoich umiejętności. Oczywiście mogę tu pisać jak ciężko jest i w ogóle ale tak nie będzie :) Przecież byłoby to co najmniej dziwne gdybym narzekała na to co SAMA sobie zgotowałam :P zamiast narzekać przedstawię kilka pozytywnych aspektów tego co się u mnie dzieje :)

(1) jak wiecie w grudniu nie dostałam Wizy do stanów i postanowiłam, że za pieniądze, które odłożyłam na wyjazd kupię sobie nowe autko. Miało być w styczniu ale stare jeszcze dobrze śmigało a na wariata wolałam nie kupować nic nowego. Wczoraj nastąpił progres w tej kwestii o tyle, że zielony Ford Focus którym poruszałam się prawie od początku jak mam prawo jazdy został sprzedany. Więc zaczynam intensywne poszukiwanie mojego nowego wymarzonego autka! :)

(2) w miniony weekend prowadziłam warsztaty taneczne  w Opocznie, które pomimo, że wykończyły moje kolana to dostałam mega ogromny zastrzyk energii. Dlatego tu organizatorom czyli Szkole Tańca TICO dziękuję i mam nadzieję widzimy się w sierpniu na wakacyjnym obozie :) dodatkowo ten wyjazd pozwolił mi odwiedzić kilka bliskich mi osób w Łodzi... żeby było jasne---> zobaczyć Wasze uśmiechnięte pozytywne mordki = kop energetyczny na cały kolejny ciężki tydzień :) :*

(3) niesamowicie dużo nowo poznanych osób i kontaktów, które w przyszłości na pewno będą bardzo przydatne .. :) ...

(4),(5),(6)... i tak by można wymieniać jeszcze długo...:) ale dzieje się tak wiele, że ledwie sama pamiętam! :D

co czeka mnie w najbliższym czasie i gdzie można mnie spotkać-  pokazy marcowe : 
18.03.- Zielona Góra - Prezentacja Falubazu
26-27. 03 - Wrocław- Pokazy mody - Wiosna 2011 - Galeria Dominikańska
29.03 - Wrocław - Mecz Impel Gwardia - Hala Orbita
inne:
remont mieszkanka, Święta Wielkanocne  w Pobierowie, w Maju na 90% Portugalia - Porto.. ale o tym pewnie będę jeszcze nie raz wspominała...!! 

 
see yaa Robaczki :*

2 komentarze:

  1. idealnie by pasowało Tobie jakieś autko sportowe :) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. i pewnie dobrze bym się w nim czuła... prawdopodobnie panie na Leona ;)

    OdpowiedzUsuń