wtorek, 11 stycznia 2011

Weekend 08-09.01

Hej Haj Hello everyone!

Wczoraj miałam zamiar zabrać się za napisanie cóż w weekend się działo ale szczerze :) padłam jak zabita... :)

W sobotę od 10 do 15 prowadziłam zajęcia z moimi dzieciaczkami w Krośnicach. Starsza grupa występowała  w niedzielę z okazji WOŚP więc musiałyśmy wyjątkowo zrobić podwójne zajęcia... Z wymiany sms z dziewczynami wychodzi, że pomimo kilku pomyłek wyszło ok i nawet widzowie chcieli bis :) czyli ogólnie Pozytywnie ! :) 

Po zajęciach musiałam dalej pędzić do Łodzi. Droga była tragiczna- myślałam, że moje auto w środku lasu po prostu stanie i już nie ruszy taki był lód miejscami na drodze. Ale w ostateczności do Łodzi dotarłam o 18. Szybka próba z Kamilem do pokazu na Targach Ślubnych w niedzielę. Jak dostanę więcej materiałów z pokazów to na pewno je tu zamieszczę a na tę chwilę zapraszam do obejrzenia filmiku (114 minuta) z naszym pokazem. Od razu podkreślę, że panowie prezenterzy przeczytali nie naszą zapowiedź (tylko szkoły, która miała występować po nas) i tak w ten oto sposób wyszło, że pół roku temu mieliśmy z Kamilem ślub :D ... na koniec wszystko zostało wyjaśnione. :) ENJOI !! :) http://www.targislubne.tv/ 


Strasznie się cieszę, że mogę pomóc Kamilowi przy takich promocjach jego szkoły- Którą polecam wszystkim GORĄCO!!! http://studiotanca4u.pl Myślę, że za rok ponownie będzie można nas tam oglądać! :) aaa tu jeszcze filmik z zeszłego roku : http://www.youtube.com/watch?v=gdhtbuaN9oM  ( polecam zwłaszcza od 2:34 minuty)


Ten wyjazd do Łodzi prócz targów pozwolił mi spotkać się z przyjaciółmi, ze którymi tak bardzo tęsknię a niestety nie mamy możliwość widywać się zbyt często. :( I tu Asi, Dzidzi, Włodarowi, Mrozkowi, Dadasiowi, Michałowi i najważniejsze Kamysiowi - DZIĘKUJĘ WAM za poświęcony mi czas!!! Liczę, że niedługo znowu się spotkamy :* AAAA i może wy też wpadniecie do Wrocławia w końcu!?

Czas szybko mija i trzeba było wracać do Wrocławia prosto z trasy przymiarka strojów cheer, klientka, zajęcia z Pole Dance z grupą cheer i trening z cheer... Szykujemy się teraz do pokazu 16go stycznia w Kaliszu na Meczu Gwiazd i już teraz zapraszam do oglądania (nie wiem tylko na którym kanale)  :)

Pierwszy tydzień nowego roku już za nami. Dla mnie był on bardzo intensywny i miły więc jeżeli tak będzie wyglądał mój cały rok to na pewno ta zapowiedź nastraja mnie pozytywnie :) PAaaaa :*


"Teraz wiem, że świat nie jest pełen obcych, lecz jest pełen ludzi czekających tylko na to, aby się do nich odezwać."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz