sobota, 18 grudnia 2010

Nadchodzi sądny dzień..

We wtorek jadę do Krakowa na rozmowę o wizę... Trzymajcie Kciuki bo od tego zależy mój wyjazd do USA w lutym! ... wiec na razie CIACH TEMAT bo nie chcę nic zapeszać... :)


Ostatnio mam znowu dużo pozytywnej energii i nie wiem czy to za sprawą zbliżających się Świąt ...ale lubię taki stan. Mogę godzinami tańczyć, pracować i jeszcze mieć siły na wyjścia na miasto ze znajomymi. Ostatnio jedna z moich kursantek powiedziała, że może być to efekt czekolady- tzn. jakiś czas jej nie jadłam i może był to powód mojego gorszego samopoczucia a teraz zaczęłam znowu ją pochłaniać i czuję się szczęśliwsza... znalazłam info w jakimś artykule :

"... udowodniono, że czekolada powoduje zwiększone wydzielanie endorfin - hormonu szczęścia - mówi Dorota Podstawka, dietetyczka. - Dlatego wielu ludziom poprawia samopoczucie. Na pewno uzależnia, choć nie niszczy tkanki mózgowej, tak, jak alkohol albo narkotyki. Jednak trzeba się liczyć z tym, że przybierze się na wadze. ..."

CZYLI TO PRAWDA!! taa jedynie waga jest minusem tego ale może przy takiej ilości treningów i ćwiczeń nie muszę teraz się o to martwić :)

Zmieniając temat...

Ostatnio miałam okazję zrobić też kilka rzeczy, które mogą wpływać na stan lepszego samopoczucia .. bo były dobre, bo to dla dzieci a ich uśmiech był i będzie największym wynagrodzeniem :)

1. Ruszyła Akademia Przyszłości w Oleśnicy i miałam okazję wziąć udział w uroczystej inauguracji  i dać na niej pokaz dla dzieciaczków..Tu przeczytacie kilka słów na temat tej kampanii ---> http://mojaolesnica.pl/article.php?id=2777

2. Już po wielkim finale Szlachetnej Paczki ale lepiej późno niż wcale TAK?! Przyłączyłam się do akcji i szykuję wraz z kuzynką Asią i gronem znajomych paczkę dla pewnej rodziny (dokładnie dla czwórki dzieci), której darczyńca nie do końca się spisał...  :) 25-go Grudnia jedziemy ją wręczyć i na pewno będzie duuużo uśmiechów ahhh już nie mogę się doczekać!! :) A jeżeli chcecie się przyłączyć do akcji jeszcze możecie bo do 25go jest jeszcze sporo czasu! :) jak coś piszcie do mnie...

Uciekam teraz ale przed świętami tu wrócę bo przecież Życzonka trzeba złożyć :* see yaa :*

"Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz