piątek, 15 kwietnia 2011

Warsztaty z Nele Sehrt

15 Kwietnia miałam możliwość uczestniczyć w warsztatach z Pole Dance organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Pole Dance, które prowadziła Nele Sehrt z Niemiec.


Na wstępie może kilka słów o Nele..



"Nele Sehrt studiowała taniec akrobatyczny oraz pedagogikę. Jest również wykształcona w zakresie baletu, tańca jazzowego, hip hopu, akrobatyki i tańca dziecięcego. Kształciła się w Niemczech, Sydney, Hong Kongu i Nowym Jorku (Pilates, Yoga, Pole Dance, Aerobic, taniec na wstędze itp.). Jest międzynarodowym instruktorem z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w szkoleniu. Dodatkowo pracuje jako choreograf na występach, pokazach mody i w teledyskach. Nele ustanawia trendy dla tańca i pole fitnessu, pracuje intensywnie nad rozwojem tej dziedziny w Niemczech, jest pomysłodawczynią i twórczynią zawodów Miss Aerial Pole Competition w Niemczech, Szwajcarii i Austrii . Dodatkowo jest posiadaczką rekordu guinessa w inverted pole climibing. Jej firma Dance Movements ciągle pracuje nad nowymi koncepcjami w tańcu. Dance'n Strip, Lap Dancing, Coyote Dance czy Polebatics to tylko niektóre z osiągnięć Nele i jej współpracowników."
W tej chwili jestem po pierwszych zajęciach i czuję się niesamowicie. To pierwsze warsztaty na rurze w jakich uczestniczyłam i pomimo miesięcznej przerwy w treningach na rurze nie odczułam większego spadku formy a radość jaką dały mi te zajęcia i ponowne spotkanie z rurą  tylko się spotęgowała. Fajne jest to, że w końcu mogę poprosić kogoś o pomoc w momencie kiedy pojawia się problem z wykonaniem poszczególnych figur a nie siedzieć nad filmikiem i klatka po klatce szukać odpowiedzi na pytanie "Kurdę jak ona to robiła?".  Zajęcia trwają 1,5h więc teraz odpoczywam bo o 17 czekają mnie kolejne... Później postaram się opisać trochę co dokładnie Nele nas uczyła :)
A to uczestniczki pierwszej grupy wraz z instruktorką 
oraz Ja i Nele :)  


 i certyfikat o ukończeniu warsztatów! 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz