poniedziałek, 2 maja 2011

Pobierowo ...

Na święta Wielkanocne podobnie jak rok temu wybrałam się z rodzicami do Pobierowa do znajomych, którzy mają Dom Gościnny "H2O"...  Czekałam na te 3 dni już od bardzo bardzo dawna i warto było, bo rewelacyjnie spędziłam tam czas. Pogoda dopisała - świeciło słońce i chociaż wiał delikatny ale zimny wiatr można było położyć się na leżaczku i zaczerpnąć pierwszych (bynajmniej dla mnie :P ) promieni słońca tego roku... wieczory mijały różnie raz Dominika zabrała mnie na bilarda do Bursztynka gdzie miałam okazję pograć trochę na bębnach .... REWELACJA!!! normalnie zakochałam się w bębnach! Innym razem byliśmy na zachodzie słońca - jak zwykle w Pobierowie jest ono bardzo piękne i choć było baardzo zimno to udało nam się zrobić kilka fajnych zdjęć... Nie obyło się również bez imprezy w Paradise :)















Czas jednak szybko mija a zwłaszcza te najfajniejsze chwile więc szybko wróciłam do domku aby już kilka dni później wylecieć na miesiąc do Portugalii. Tu aktualnie jestem - już drugi dzień. Także pozdrawiam gorąco ze słonecznego Porto :*

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. title="Pobierowo noclegi">www.pobierowo.com.pl - gorąco polecam tę stronę, tym bardziej, jeśli szukasz miejsca na romantyczny urlop nad morzem.

    OdpowiedzUsuń